REGULAMENT HOTELIER
Dragi oaspeţi,
Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Pensiunea Portile Ocnei și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.
Cap I.Politica de rezervare
Rezervarea se face prin intermediul urmatoarelor mijloace:
- E-MAIL: office@portileocnei.ro
2.https://portileocnei.ro/rezervare/
- Pentru efectuarea rezervarilor, clientii vor achita un avans sau valorea totala a serviciilor turistice solicitate. Plata se face in baza facturii proforme emisa de SC COLD SRL si transmisa prin e-mail dupa confirmarea disponibilitatii spatiilor de cazare solicitate.
- Plata se poate face prin virament bancar sau prin card de credit/debit.
- Turistul este responsabil pentru verificarea informatiilor trecute in confirmarea rezervarii primite prin canalul electronic e-mail pentru a nu aparea neconcordante legate de serviciile solicitate.
- Rezervarea se considera finalizata numai dupa incasarea de catre societatea noastra a avansului solicitat.
- În cazul persoanelor care nu au rezervare în prealabil,prin mijloacele prezentate Pensiunea Portile Ocnei*** nu garanteaza disponibilitatea camerelor dorite la momentul cazarii
Cap II.Politica de anulare / modificare a rezervarii
- Orice anulare PARTIALA sau TOTALA a serviciilor comandata de beneficiar trebuie facuta in scris.
- Anularea rezervarii de catre turist se poate face la adresa de e-mail office@portileocnei.ro sau la https://portileocnei.ro/contact/
- Dacă rezervarea este anulată cu minim 7 zile înainte de data sosirii, NU va fi perceput nici un comision
- ⚠️Dacă rezervarea este anulată in intervalul 7 zile – 24 ore înainte de check-in va fi retinut tariful primei nopti din valoarea avansului platit.
- Dacă rezervarea este anulată cu mai putin de 24 ore inainte de check-in sau în caz de neprezentare, va fi retinuta intreaga suma a rezervarii.
- Aceasta politica de anulare se aplica pentru toate rezervarile exceptie facand numai acelea in cazul carora a fost comunicata explicit si in scris de catre Portile Ocnei alta politica de anulare aplicabila.
- In cazul in care se doreste micsorarea perioadei de sedere in pensiune,in timpul sejurului ,suma achitata nu se returneaza si nu se compenseaza cu alte servicii
- Atentie!! Plata avans cu vouchere vacanta sau card vacanta nu se returneaza in cazul anularii rezervarii.
Politica de anulare in cazul Ofertelor Speciale
- Orice anulare PARTIALA sau TOTALA a serviciilor comandata de beneficiar trebuie facuta in scris.
- Anularea rezervarii de catre turist se poate face la adresa de e-mail office@portileocnei.ro sau la https://portileocnei.ro/contact/
- ⚠️Dacă rezervarea este anulată cu minim 14 zile înainte de data sosirii, nu va fi perceput nici un comision
- Dacă rezervarea este anulată in intervalul 14zile – 7 zile înainte de check-in va fi retinut tariful primei nopti din valoarea avansului platit.
- Dacă rezervarea este anulată cu mai putin de 7 zile inainte de check-in sau în caz de neprezentare, va fi retinuta intreaga suma a rezervarii.
- Aceasta politica de anulare se aplica pentru toate rezervarile exceptie facand numai acelea in cazul carora a fost comunicata explicit si in scris de catre Portile Ocnei alta politica de anulare aplicabila.
- Atentie!! Plata avans cu vouchere vacanta sau card vacanta nu se returneaza in cazul anularii rezervarii.
Cap III.Politica de check-in si check-out
- Cazarea se face incepand cu orele 14:00, iar predarea camerelor se face cel mai tarziu la orele 12:00.
- In cazul in care doriti sa va cazati inainte de orele 14:00, cazarea se face in functie de disponibilitati.
- In cazul in care doriti sa eliberati camera mai tarziu de orele 14:00, dar fara sa depasiti orele 18:00 sunteti obligat sa ne anuntati cu minim 7 zile inainte iar daca disponibilitatea camerelor permite acest lucru se va achita la receptie o taxa suplimentara ”late check-out” reprezentand jumatate din tariful de cazare al unei camere, fara mic dejun.
- In cazul in care doriti sa eliberati camera mai tarziu de orele 18:00 sunteti obligat sa ne anuntati cu minim 7 zile inainte iar daca disponibilitatea camerelor permite acest lucru se va achita la receptie o taxa suplimentara ”late check-out” reprezentand valoarea unei nopti de cazare, fara mic dejun.
- Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.
Cap IV.Reguli de ordine interioara in Pensiune
- Pe perioada sederii in Pensiunea Portile Ocnei*** turistii au obligatia de a pastra curatenia utilizand cosurile de gunoi amplasate in pensiune.
- Nu este permis calcatul pe iarba sau distrugerea de vreun fel a vegetatiei.
- Nu aveti voie sa introduceti alimente si bauturi in incinta pensiunii.
- Preparatele pentru MIC DEJUN se servesc DOAR la mic dejun, in restaurant
- Nu este permis nudismul sau orice forma de exhibitionism in cadrul pensiunii.
- Sezlongurile sunt gratuite si nu se rezerva prin asezarea unui prosop.
- Deteriorarea de catre turisti a oricarui obiect din inventar, al Pensiunii Portile Ocnei*** atrage raspunderea materiala a acestora privind achitarea daunelor.
- Pensiunea Portile Ocnei nu percepe taxa pentru Internet si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele defectiuni sau lipsei sporadice a semnalului cauzate de furnizorul de internet sau a suprautilizarii acestuia de catre turisti.
- Pensiunea Portile Ocnei dispune de parcare proprie in interiorul unitatii,cat si in afara acesteia in limita locurilor disponibile. Nu se fac rezervari pentru locul de parcare.
- Pensiunea Portile Ocnei nu percepe taxa de parcare si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute (furtul din/de masini, avarieri datorate manevrelor gresite, etc.).
- Pensiunea Portile Ocnei nu isi asuma responsabilitatea pentru furturile din incinta.
- Oaspetii din afara pensiunii au acces la facilitatile locatiei Portile Ocnei contra cost, precum: Restaurant A la Carte,Terasa, Sala de conferinte,Piscina
Cap V.Reguli de ordine interioara in camere
- Dupa ora 8:00, de Luni pana Duminica incepe serviciul de curatenie in camere.
Signalistică
Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică:
“NU DERANJATI!” – nu, se va intra în cameră pentru verificarea utilităților și a curățeniei
“VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.
- Conform Capit. CRITERII GENERALE din OMT 65/2015 privind clasificarea structurilor de primire turistice, lenjeria si prosoapele se schimba la 3 zile .In caz de necesitate puteti face cerere la receptie pentru schimbarea lenjeriei/prosoapelor.
- Prosoapele NU se folosesc in afara camerelor.
- Nu este permisa folosirea aparaturii electrocasnice in camerele hotelului (cuptor cu microunde, expresor, filtru de cafea, fierbator,fier de calcat, etc)
Fumatul
Fumatul tradițional si tigara electronica nu sunt permise în incinta Pensiunii Portile Ocnei, conform legislatiei aplicabile in vigoare (legea 349/2002 modificata si completata prin legea 15/2016). Pensiunea Portile Ocnei are amenajate spatii pentru fumatori in aer liber.
Pensiunea Portile Ocnei dispune doar de camere pentru nefumători. In cazul in care nu se respecta prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxa in valoare 30 euro/noapte (valoarea in lei va fi calculata la cursul BNR din ziua platii), reprezentand serviciile de curatenie a camerei.
Băuturi alcoolice
În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia, fără acordul în prealabil din partea conducerii.
Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.
Animalele de companie
În cadrul restaurantului pensiunii ,a camerelor si a centrului acvatic nu este permisă intrarea cu animale de companie de nici o mărime sau specie.
Cap VI Tarife
Tarifele Pensiunii Portile Ocnei diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, zi şi anotimp, cât și de numărul de persoane din cameră (mai multe detalii pe pagina de rezervări sau la receptia pensiunii).
Tarife suplimentare:
–Pierdere sau distrugere cartela,cheie acces camera-110ron
Cap VII Dispute şi reclamaţii
Ne rezervăm dreptul de a emite factura fiscala pentru debitare independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:
Au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile Pensiunii Portile Ocnei de care au beneficiat;
Au produs degradări sau distrugeri;
Au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
Nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Onesti.
Cap VIII Program de eliminare a clienților indezirabili
Oaspetele trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în pensiune, restaurant și centru acvatic, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.
De asemenea, clientul Pensiunii Portile Ocnei trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.
Oaspetii sunt de acord sa protejeze ,sa apere imaginea pensiunii si sa se abtina de la orice act care al leza imaginea acesteia.
Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul pensiunii să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul în centru acvatic a oaspetilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii pensiuniii sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Pensiunii Portile Ocnei va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din Pensiune, restaurant sau centru acvatic oaspetii indezirabili.
Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspetii.
Cap IX Clauze finale
Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Pensiunea Portile Ocnei (cazare, restaurant, centru acvatic) a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.
Cap X Modificări termeni și condiții
Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Pensiunea Portile Ocnei fără a se face notificări în prealabil.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Pensiunea Portile Ocnei!
Conducerea,
01.01.2018